BludenzPengubah minyak tenggelam 1250Tiga standard klasifikasi biasa

  • masa pelepasan:2024-01-24 14:09:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:342
  • Penerangan pantas:

    Bludenz,Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jara

Kandungan artikel

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

BludenzTerdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah,BludenzPengubah bekalan, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

PimentelPerjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.


BludenzPengubah minyak tenggelam 1250Tiga standard klasifikasi biasa



Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Selamat datang panggilanPenukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.


BludenzPengubah minyak tenggelam 1250Tiga standard klasifikasi biasa



Solusi bunyi pengubah jenis kering

reformJika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh,BludenzSaiz pengubah jenis kering 1000, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

BludenzPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Pembuat pengubah jenis kering

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

BludenzMaklumat produk lain
  • TiszaujvarosJembatan pengangkutan aliran hidraulikMudah dan cekap

    TiszaujvarosJembatan pengangkutan aliran hidraulikMudah dan cekap

  • PilaJembatan pengangkutan yang tetapPeningkatan kualiti

    PilaJembatan pengangkutan yang tetapPeningkatan kualiti

  • PilaGerakan jambatan naik bimbitKesanggupan

    PilaGerakan jambatan naik bimbitKesanggupan

  • PilaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBercakap mengenai proses teknologi

    PilaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBercakap mengenai proses teknologi

  • KhoramabadPengubah distribusi 6kVApa jenis penggunaan

    KhoramabadPengubah distribusi 6kVApa jenis penggunaan

  • KrakowPlatform angkat hidraulik besarApa kelebihan produk

    KrakowPlatform angkat hidraulik besarApa kelebihan produk

  • KrakowJembatan pengangkutan bekasPemandangan pengembangan pasaran

    KrakowJembatan pengangkutan bekasPemandangan pengembangan pasaran

  • DenhairdJenis bergerak hidraulik paksi naikPeranan kekuatan mekanikal

    DenhairdJenis bergerak hidraulik paksi naikPeranan kekuatan mekanikal

  • segera:Peringatan: Maklumat BludenzPengubah minyak tenggelam 1250Tiga standard klasifikasi biasa memberi anda BludenzPengubah minyak tenggelam 1250Tiga standard klasifikasi biasa oleh syarikat kami, perkhidmatan BludenzPengubah minyak tenggelam 1250Tiga standard klasifikasi biasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BludenzPengubah minyak tenggelam 1250Tiga standard klasifikasi biasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BludenzPengubah minyak tenggelam 1250Tiga standard klasifikasi biasa. BludenzPengubah minyak tenggelam 1250Tiga standard klasifikasi biasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BludenzPengubah minyak tenggelam 1250Tiga standard klasifikasi biasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!